Biuro Obsługi Klienta
HanseMerkur Reiseversicherung AG
Ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa
Tel.: +48 228 90 78 40
Od poniedziałku do piątku: 09:00 – 17.00
E-Mail: bok@hansemerkur.pl
HanseMerkur Reiseversicherung AG
Ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa
Tel.: +48 228 90 78 40
Od poniedziałku do piątku: 09:00 – 17.00
E-Mail: bok@hansemerkur.pl
Dział Likwidacji Szkód
HanseMerkur Reiseversicherung AG
c/o ISON Care Sp. z o.o.
Ul. Sienna 73
00-833 Warszawa
Tel.: +48 224 81 05 40
Fax: +48 228 64 55 23
E-Mail: hansemerkur@isoncare.pl
Zgłoszenie szkody do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej podczas podróży - wersja polskojęzyczna
Zgłoszenie szkody w ramach ubezpieczenia kosztów przerwania podróży (Ubezpieczenie kosztów przerwania podróży) - wersja polskojęzyczna
Zgłoszenie szkody w ramach ubezpieczenia rezygnacji z podróży - wersja polskojęzyczna
Zgłoszenie szkody Ubezpieczenie bagażu podróżnego - wersja polskojęzyczna
Polskojęzyczna infolinia alarmowa dla klientów będących w podróży jest dostępna 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z każdego miejsca na świecie.
Tel. +48 224 81 05 95
HanseMerkur Reiseversicherung AG
Ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa
Tel.: +48 228 90 78 40
Od poniedziałku do piątku: 09:00 – 17.00
E-Mail: biurapodrozy@hansemerkur.pl
Jeżeli osiągnięcie ugody z HanseMerkur nie jest możliwe, o czym konsument zostanie powiadomiony w ciągu 21 dni od otrzymania reklamacji przez Ubezpieczyciela, organami właściwymi dla złożenia skargi lub zażalenia na decyzję HanseMerkur są:
Bundesanstalt fuer Finanzdienstleistungaufsicht
(Federalny Zakład Nadzoru nad Usługami Finansowymi)
Grauheindorfer Str. 108, D-53117 Bonn, Niemcy
Biuro Rzecznika Ubezpieczonych
Al. Jerozolimskie 87
02-001 Warszawa